3 Ocak 2016 Pazar

Şeytanın bacağını kırdım...

Herkese merhabalar 2016' nın ilk postuyla karşınızdayım.Yeni yılda güzel ülkem için barış,huzur,sağlık,başarı, bol kazanç siz sevgili dostlarım için de hayallerinizin gerçekleşmesini diliyorum.Allah hayırlı uğurlu etsin.Yeni yıla nasıl başlarsam öyle geçer hikayesiyle kendimi ikna edip  hobilerimle haşır neşir oldum yılbaşı tatilinde.Nasıl özlemişim boyanın, verniğin kokusunu.Hele elindeki iş bitince şöyle karşısına geçip ne güzel oldu bi dünya paraya satılandan neyi eksik deyip kendini şımartmak yok mu işte ona paha biçilemez.

Köyümüzün züccaciyesinde görüp bayıldığım mini kavanozlardan başlayalım mı?Görür görmez bu kavanozları, gözümde canlandı boyanma aşamaları, eskitme olmalı  zaten öyle bir havası vardı.


 İki üç kat beyaz renk anamel boyayla boyadım, Peçete dekupajı yaptım biraz pembe biraz mavi biraz da antik eskitme boyasıyla ayrı ayrı  -bütün mutfağı tezgahı batırarak- püskürtme tekniği uyguladım, kuruduktan sonra hafifçe antik eskitme boyası bulaştırdığım pamuklu bezle istediğim yerlerini silip eskittim .


Üç kat su bazlı vernikle fırça yardımıyla vernikledim.Kapaklara rafya sarıp bağladım.Oldu mu size hangisinin içinde ne olduğunu bilmediğiniz baharat takımı.Sahibi ya hepsini belli bir sırayla doldurup ezberleyecek  ve bu kavanozları sevecek ya da tek tek açıp  bana söylene söylene kontrol edecek ve yine de bu kavanozları sevecek.


Ama çok güzel  değiller mi şu güzellik hatırına katlanılmaz mı bu gizeme? Neyse çok uzatıp sıkmayayım daha ilk günden umarım siz de beğenirsiniz ve son olarak hobici dostlara iki çift sözüm olacak.


Yarım yarım bir sürü işe el attım tamamladıkça paylaşacağım.Hadi benim tembel hobici arkadaşlarım 2015 i yata yata geçirdik gitti bu sene öyle olmasın lütfen geçen zaman  geri gelmez, özledim sizi ben  canlanın canlanın ... Sevgiler



14 yorum :

  1. Ellerine sağlık canim benim çok özledimseni çok güzel olmuş kime yaptıysam şanslı biri kendine iyi bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gamzeciğim ben de özlüyorum, daha sık uğramaya çalışacağım bir sene yattık yeter.sevgiler...

      Sil
  2. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sevgili Ezem! 2016 herkes için her şeyin en hayırlısını getirir inşallah.Çok özleştik değil mi? Kavanozlara yeniden hayat vermişsin, ellerine sağlık. O şeytanın bacağını ben de bir yakalarsam değil kırmak paramparça yapacağım :)) Bol keyifli günler senin ve sevdiklerinin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gülay Hanım ne kadar ayrı kaldık biz böyle ben yoğunum diyordum herkes mi yoğun nedir bilemedim elimiz varmadı hiçbir şeye bunda ülkecek çektiğimiz sıkıntıların da payı büyük, her gün canımız ayrı yandı...Barış ve huzura ermek dileğiyle...

      Sil
  4. Sanada mutlu huzurlu sağlıklı yıllar canım arkadaşım.Tembel hobicilerden biri olarak silkindim kendime geldim kavanozlar sevilmeyecek gibi değilki çok güzeller ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elifim yakınında olsam bir de çimdik atardım koluna kalk boya kalk süslee...:) sevgiler...

      Sil
  5. Uzun bir aradan sonra Merhaba, :)

    Öncelikle senin ve sevdiklerinin yeni yılını kutlarım. Kavanozlar harika görünüyorlar. Ellerine sağlık.

    Bloğumda mühürlerle ilgili soru sormuşsun orada cevap yazdım istersen göz at. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin.Yeniyıl hepimiz için hayırlı olur inşallah.Teşekkür ederim hemen bakacağım.sevgiler...

      Sil
  6. çok beğendim, dediğin gibi kavanozların modeli eskitmeye çok uygunmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim arkadaşım.sevgiler...

      Sil
  7. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil