12 Haziran 2014 Perşembe

Ahşap boyama vintage tepsi...

Herkese merhabalar.Bu hafta tepsilere el attım.Bir yandan tepsilerimi boyayıp süslüyorum bir yandan mutfağımda kullandığım  tepsilerimi  yeniliyorum çok keyif alıyorum, ben boyama yapmaya başlayalı evime birşey alamıyorum bakıyorum beğeniyorum  bunu  yaparım diyorum sizde de öyle oluyor mu?önceden olsa eskidimi hop at çöpe ne müsrifmişim.Neyse fazla uzatmayayım.

Kendime bu kahve tepsisini boyadım beni bilen vintage takıntımı da bilir.Zarif kadınlar, güller, danteller... çok seviyorum. Kahverengi  üstüne turkuaz renkle mum eskitme tekniğini uyguladım.Sonrası  resimlerden anlaşıldığı gibi bir kaç küçük dekupaj,peçeteden güller,ipek transfer uygulaması.İpek transferin  bu desenini çok seviyorum çok zarif ve  benim tarzıma çok uygun.


Severek kullanacağım mutfağımda umarım siz de  beğenirsiniz kahve içmeye beklerim.sevgiler...

10 yorum :

  1. Güle güle kullan canım, harika olmuş. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevdiklerime hava ata ata kahve ikram edeceğim ben yaptım diye...sevgiler.

      Sil
  2. koy kahveyi geliyorum:)) bu ara mavi eskitmelerden gidiyorsun hep çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke gelsen de iki lafın belini kırsak denize karşı oh misss.Eskitmenin her türlüsünü seviyorum.eşyalar eskisin biz yeni kalalım.sevgiler...

      Sil
    2. Kandilinde mübarek olsun önceki yorumda unuttum

      Sil
    3. senin de kandilin mübarek olsun canım beraatimize vesile olsun inşaallah...

      Sil
  3. Çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülay hanımcığım sevgiler...

      Sil
  4. çok güzel olmuş şahane! ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sebuş beğenmene sevindim.sevgiler...

      Sil