8 Nisan 2014 Salı

keçe kapı süsü

        hepimize güzel, sağlıklı verimli bir  hafta diliyorum.Ahşap boyamayı çok özledim ama havalar iyice ısınmadan keçe işlerimi yapıyorum.Sıcaklarda sevmiyorum keçeyle uğraşmayı.bu hafta canım görümcemin doğacak bebişi için kapı süsü çalıştım.Buyrun
Yol kenarında inekler olur  ya böyle siz geçerken  bakarlar benim minik  kızlarım bayılıyor sanırım bütün çocuklar seviyor.Ben de bu ayrıntıyı ekledim.

  Zilli kuşlarım  nasıl da şirin oldu ne dersiniz?
 Boyutları resimlere ne kadar yansıdı bilmiyorum ama çapı yaklaşık 60 cm. epey gösterişli oldu...


ben çok sevdim umarım anne adayımız da siz de beğenirsiniz.sırada bebek şekerlerimiz var bakalım nasıl  olacaklar.sevgiler...

7 yorum :

  1. en hoşu güneş olmuş bence espirili :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ben de güneşe bayıldım. Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz sefalar getirdiniz.Keyifli paylaşımlar dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Esracığım...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar tatlı olmuş, hünerli olmanın yanında sizin sabırlı işlere meylinize hayranım :)) ufacık, oynaşlı ve başarılı işler :)) Sevgilerle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gülay hanım sevgiler benden size kucak kucak...

      Sil