7 Şubat 2014 Cuma

polimer kil mini mini pastacıklar deneme 1

         Herkese  günaydın. Bir kaç kargo  bekliyorum.Malzeme ihtiyaçlarım var.Güzel kardeşim  gelecekti bazı aksilikler yüzünden gelemedi ama canımın içi benim için aldığı ahşapları kargoya verdi.Tahtakale hobi marketten  sanat  killerim ve  mixed media çalımalarında kullanılmak üzere fırça uçlu keçeli  kalemlerim,sevgili Nestug'dan da dekupaj resimlerim ve peçetelerim gelecek.Onlar  gelene kadar ne yapsam diye  dolanıyordum evde,aklıma çokçok önceden aldığım polimer killerim geldi.Mini mini pastacıklar yapayım dedim.Çok eğlenceli bir uğraş.Bu ilk denemem ama devamı gelir diye  düşündüğümden buna deneme 1 diyelim...









 
Elimde sadece  iki renk vardı, ilk denemeler fena olmadı bence biraz video izleyip, pasta süsleme fikirlerini geliştirirsek  sanırım daha güzel minişler çıkar ortaya, bunları da bir peçetelikte, kağıt havlulukta veya saatte aksesuar olarak kullanırım artık...umarım  beğenirsiniz.sevgiler...

4 yorum :

  1. Denemeler böyle ise sonrasında bizleri şahane emekler bekliyor demektir :) Çok eğlenceli ama meşakkatli bir uğraş sanırım, kolay gelsin, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Gülay hanım nasıl mutlu ediyosunuz beni bu güzel yorumlarınızla,evet şu an araştırıyorum,öğreniyorum çok daha güzel paylaşımlarla görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Ezem Hanım! İade-i ziyarete geldim. Bana bazı sorular sormuşsunuz. Onlara cevap vermeye çalıştım ama yaptıklarınızı görünce tereciye tere sattığımı anladım:)) Pastalarınızın yanında bir bardak çay eksik doğrusu:) Ellerinize sağlık harika olmuşlar.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Gülay hanım ilk denemeden beğenmenize çok sevindim...

    YanıtlaSil