2 Ocak 2014 Perşembe

çaydanlık saat...

   yeni yılın ilk mutlu olayı uzun süredir sessiz  sedasız  yaptığı her işi hayranlıkla takip ettiğim Hobivakti'  nden gelen kargo, içinden  harika resimler ve peçeteler çıkan...çok ta zarif bir  notla birlikte,nasıl mutlu oldum anlatamam paketi daha eve gelmeden açtım çok güzeller baksanıza



Buradan kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır...Çoooook teşekkür ederim sevgili Hobivakti...

Şimdi gelelim ikinci güzelliğe...çaydanlık  saat  boyadım, biraz farklı olsun istedim, zemini tuğla deseni boyadım,yağlı boya eskitme yaptım, kuruduktan sonra dekupaj yaptım, rakamlar lazerle izliydi zaten ben de içini kırmızıya boyadım.Bir mutfak içinde neşeyle yemek yapan üç aşçı buyrun resimler...


 
Benim için çok  eğlenceli bir  çalışma oldu umarım siz de beğenirsiniz...

  

4 yorum :

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık selamlar...:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ahşap zamanı sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Aaaaa bu yazını yeni gördüm, peçeteleri görünce şaşırdım. :)

    Gönderdiğim peçete ve resimler işine yararsa ne mutlu bana.

    Saatinede bayıldım :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim hobi vakti, hep malzeme yoksunluğumdan bahsediyorum ya çok işime yarayacaklar çok,küçük bir çalışmam var bitince paylaşıcam.sevgiler...

    YanıtlaSil