6 Ocak 2014 Pazartesi

ahşap boyama çerçeveler

  Herkese günaydın.Elimde fırça  her şeyi, her yeri boyayasım var.Öyle sevdim ki ahşap boyamayı hiç bırakamayacağımı düşünüyorum.Bu durumdan rahatsız olan biri var elbet.sevgili eşim...Önceleri boş zamanlarımı ona hamur işi yaparak değerlendiriyordum ya ondan.Dün en sonunda içini döktü, ben çerçeveleri  boyarken dikildi tepeme şununla uğraşacağına bir tepsi ıspanaklı  börek açsan  da yesek  olmaz mı dedi benden sözü kaptı...Şimdi dönelim asıl konuya çerçeveler buyrun



Şurada köşedeki kelebeği seramik hamurunu çerçeveye dekupaj tutkalıyla yapıştırıp üzerine sevgili hobivaktinden gelen peçeteyi dekupaj yaptım,

ve  şu  küçük kuşu da...yine  aynı peçeteden kuş figürü keserek ortasına dekupaj yaptım çerçevelerin,olmazsa olmazlarımdan dantel fiyonku da ortasına inciyle birlikte yapıştırdım.

 
Bu çerçevelerimi  çok sevdim ben, renk uyumu deseni tasarımı içime sinen  bir obje oldu çalıması da çok  keyifliydi.Umarım beğenirsiniz...Şimdilik bu kadar sevgiyle kalın...
 

8 yorum :

  1. ya kuşlar çok güzel olmuş,çok beğendim,acayip sevimliler...güzel bir fikir..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim sevgili basi basilyus...

    YanıtlaSil
  3. Renkler,desenler her şeyi ile çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Mehtap hanım...benden de size kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çerçeveleri ve hatta tüm çalışmalarınızı çok beğendim. Elinize sağlık insanın gözü gönlü açılıyor.
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim giz yolcusu beni çok mutlu ettiniz güzel yorumunuzla.sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. merhaba öncelikle çerçevenize bayıldum çok hoş ve güzel olmuş güle güle kullanın.bn birşey sormak istiyorum size çerçevenin üzerindeki kıvrımları fırça ile mi çizdiniz ??

    YanıtlaSil
  8. merhaba Narin hanım hoş geldiniz.Hayır onları ctencıl şablonla yaptım.Şablonda şekiller biraz daha seyrekti kuruta kuruta şablonu kaydırarak (şekiller üst üste gelmesin diye) deseni sıklaştırdım bilmem anlaşılır olabildim mi?ayrıca şablonu Craftsy com. dan aldığımı da belirtmek isterim.sevgiler...

    YanıtlaSil