11 Aralık 2013 Çarşamba

ahşap boyama tepsi

Hava buz  gibi, ortalığı yıkıp döken poyraz,çıldırmış gibi çırpınan  deniz...eeeeee  bu soğukta ne yapılır tabi ki tepsi boyanır verniklenmeden paylaşılır...Poyraz durana kadar sağ sol boyanmış vernik bekleyen tepsilerle dolar...Bu  boyadığım tepsi o epey büyük zigon sehpaların en büyüğünden de büyük.Belki de ayağı kırılmış bir simitçi sehpası bilmiyorum ben tepsi olarak almıştım...işte resimler



 
Eşim yine eleştirdi yazı olmamış, fazla olmuş, vazgeç dediyse de dinlemedim yazdım içime sindi mi? eeeh işte yoksa o haklımıydı bilemiyorum ben yaptım taktir sizin...  sevgiyle kalın...

2 yorum :

  1. ben çok beğendim canım.bu yaptıklarını satıyormusun.ayrıca buda benim yeni blogum yorumlarını bekliyorumhttp://eyyaskk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. evet satıyorum diğer blok sayfam Zülüşün Hobilerinde bilgiler var .Heman gelicem bloğuna sevgiler.

    YanıtlaSil