3 Aralık 2013 Salı

ahşap boyama dikiş kutusu

Herkese mutlu,umutlu günler diliyorum.Evimizin balkonundan çektiğim deniz manzaraları önce...biraz köpürmüş,fotoğrafa ne kadar yansıdı bilmiyorum ama bence muhteşem...







Bu aralar altared çalışmalara takmış durumdayım.Bir kaç küçük deneme yaptım.Sonra birden bire bir dikiş kutusu çekti canım...şöyle süslü,ciciş olsun istedim ve yaptım.Bu postun başrolü onun, hemen paylaşmak istedim...Buyrun önce resimler...








 
Önüm,arkam,sağım,solum peçete,üstüm; stencıl,dekopaj,hamur kabartma,düğme,iğne,makas,makara ve tabi ki yağlı boya eskitme...Dışı çok uğraştırınca içi böyle sade oluyor ürünlerimin...çok keyifli bir çalışma oldu.Umarım siz de beğenirsiniz.
 
Önceki yayında tamamen elle boyadığım kardan adamlarımın resimleri kötüydü bu yüzden yeniden çektim...biraz kendimi şımartayım ayyy ben bunu el boyaması yaptım....



 
ben bu tepside bi şey  farkettim ilk kez denediğim buya püskürtmeyi öyle abartmışım ki,kar  yağıyor görüntüsü yerine kardan adamlar tipiye yakalanmış görüntüsü çıkarmışım ortaya,bi de güneyde,deniz kıyısında  kara  hasret olunca...ehh onu da acemiliğime verin...
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder