8 Ekim 2013 Salı

örgü bebek battaniyesi

          Bu hafta sonumu kışlıkları çıkar yazlıklarıkaldır etkinliğine  adadım...Attım kendimi hurçların arasına...giyim eşyaları,battaniyeler-yorganlar derken yatak odamız hallaç pamuğuna döndü, zaten süre de yetmedi koskoca iki gün  bitiremedim...yorgan hurcunu açtım,zehram için doğum öncesi izinde ördüğüm işte bu battaniyeyi buldum ve paylaşmak  istedim.





fuşya renk bonbon iple ördüm.üzerine renkli çiçek motifleri  ekledim,kenarıda berdo  ile  minik toplarla süsledim.Tığla yapılan işleri pat çat yapabiliyorum resimlerde görüldüğü gibi şişle yapılan örgülere bayılıyorum ama pek bilmiyorum.zaten heyecanlı, sabırsız  bir yapıya sahip olduğum için sıkılırım bitiremeden atarım heralde bir kenara.Ama yapanları takdir ediyorum..Özellikle  amigurami ye bayılıyorum birkaç  deneme  yapmıştım.Battaniyeye gelince ben bunu bebeği sarmak için değil de bebek arabası gezmelerinde şık bi duruş olsun diye dikdörtgen olsun istedim,rengini de bu yüzden pastel değil canlı seçtim.Ama motifleri güzel dağıtamamışım  ya dağınık yada belli bir düzenle serpiştirilmeli benimki amatörce nasıl bir heyecanla bitirmeye çalışmışım ki yarısı düzenli yarısı dağınık...Belki fikir olur.


2 yorum :

  1. Senin battaniye benimkinden daha zor canım benim, emindim zaten yapacağına. Ellerine sağlık, mutlulukla kal :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gülay hanımcığım sevgiler...

      Sil