8 Ekim 2013 Salı

keçe korsan ve bayrak...

        Hafta sonu yoğundum yazlıklar-kışlıklar ortalık savaş alanı...bir ara elektrik de kesildi bi nefes alayım dedim ve canım arkadaşım aslıcığımın dünya tatlısı oğlu metehan için benim baskılarımla yapmaya başladığı korsan gemisi kapı süsüne bu şirin korsan ile yelkene ekliceği bu bayrağı yaptım...



 
 
Kapı süsü bitince güzel arkadaşımın ilk keçe deneyimini de paylaşırım inşallah.Söylemeden geçemicem yaptığım keçe modelleri tamamen  benim tasarımım diyemem bu işin ustalarına ayıp olur.,bişey yapmak istediğim zaman önce araştırıyorum yapılanlara bakıyorum kopya da denemez aslında bu da bana haksızlık olur sonuçta ben de kendi yorumumla yapmaya  çalışıyorum  bi  ticari bir amacım yok hobi  olarak yapıyorum çok severek takip ettiğim  -meleğin eli-  harika  işler çıkarıyor  bilmeyenler veya  meraklıları varsa  mutlaka bakın derim.Hayranım o  ellerden çıkan her ürüne kendisine bol kazançlar ve başarılar diliyorum.
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder