6 Eylül 2013 Cuma

ahşap boyama tepsiler...

                 Sizlere beyaz tepsilerimle  merhaba demek istiyorum.İşte  ilk tepsim





 
Ben çok sevdim bu tepsiyi minik güller toz pembe puantiyeler biraz romantik bir havası  var ya sizce...
ve bu da ikinci beyaz tepsim bu peçetenin  desenine bayılıyorum  her türlü  objeye yakışıyor




 her iki tepsiyide önce hahifçe zımparaladım, sonra birkaç kat ara sıra hafif  zımpara yaparak opak beyaza boyadım.Fırça izi  bırakmamaya özen göstermek gerekiyor tabi...sonra peçete dekopajı yaptım güllü olanın  kemar ve köşelerden zımparalayarak ahşabın  doğal  görünümünü gösterecek şekilde eskittim.Bu eskitme şeklini ençok  beyaz objelere yakıştırıyorum  ben.Yat  vernik sarı iz yapabiliyor bu  yüzden katlar arasında iyice kurumasını bekleyerek  5 kat su bazlı vernik  uyduladım.Bitti hatta ilk görüşte müşterisi bile çıktı sattım gitti...güzel günlerde kullanılması  dileğiyle...
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder