3 Eylül 2013 Salı

ahşap boyama kapı süsler




               Bunlar da kapı süslerim. Birinci resimdeki ilk tuğla görünümü boyama çalışmam.Açık renge boyanan zemin üzerine süngerle kahve,hardal,turuncu gibi opak renkleri süngerle hafif hafif tamponlayarak boyuyoruz.Sonra cetvel ve kurşun kalem yardımıyla hafifçe tuğla görünümünü çiziyoruz.Daha sonra beyaz renkle üzerinden gidiyoruz son olarak ta kahve rengiyle beyaz çizgileri iyice kapatmayarak ve köşeleri yuvarlak,daha yumuşak görünücek şekilde beyaz çizginin de üzerinden geçiyoruz. İlk denemem ne kadar başarılı bilemiyorum ama bu tekniği çalışmak çok eğlenceli. Resmi hamurla kabarttım biraz da yağlı boya eskitme, yazıyıda kurşun kalemle çizip içini boyadım oldu da bitti bir arkadaşıma hediye gitti.

              İkinci kapı süsü de peçeteyle kabartma.Kelebek ve çiçek desenli iki ayrı peçeteyle çalıştım, ilk kapı süsü hevesim yazıya bakarmısınız nasıl da amatör sabırsızca yazılmış aşkolsun bana...

              Üçüncüsü de yaparken çok eğlendiğim bir kapı süsü oldu.Kalplerin bazıları çerçeveyle birlikte satılıyodu bazılarınıda seramik hamurunu kurabiye kalıbıyla keserek üzerine peçete dekupajı yaptım.Üzerine çayla eskitilmeye çalışılmış fisto,dantel ve tülden kurdeleler yaptım çok sevimli değil mi ama...
              Güzel fikirler vermesi dileğimle...


    



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder