3 Eylül 2013 Salı

ahşap boyama hamur kabartma mutfak panosu





            Çok küçük bir ilçede  türlü imkansızlık içinde  yaşıyorum öyle ki sadece üç tane büyük market var.O marketlerden birinde züccaciye bölümüne bakarken bu şirin ekmek tahtasını ve merdaneyi buldum kafamda şimşekler  çakıverdi ve birkaç tane attım sepete...eve  gelince  benim ufaklıklar  sarıldılar  tabi oyuncak diye hemen bir kurabiye hamuru hazırlandı hem eğlenildi, hem  oynandı.Bir iki oynadılar, üstünü boyadılar  attılar bi kenara  birini kaptım  önce ceviz yeşiline  boyadım sonra mum  sürdüm sonra krem rengine  boyadım üstüne bi de hardal stencıl uyguladım.Bulaşık teliyle kenar köşe öncelikli olarak kazıdım, zemin tamam sonra hamurla kabartarak dekupaj yaptım...ha fiyonguda keten gibi bir kumaştan  tırtıklı makasla keserek yaptım,diyorum ya türlü imkansızlıklar içindeyim nerde elimize geçsin türlü türlü  dantel fistolar,pötikare-puantiye,mutfak temalı kumaşlar.        

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder